رله ارت لیکیج

رله ارت لکیج

رله ارت لیکیج

رله ارت لیکیج برای حفاظت در برابر نشت الکتریکی در حین کار استفاده می شود .

نشتی زمین به دلایلی مانند سایش طبیعی و پارگی تجهیزات و یا رطوبت در اطراف پایانه ها رخ می دهد که می تواند منجر به فروپاشی جزئی عایق بین منبع و زمین شود. جریان نشتی زمین خطرناک است زیرا می تواند منجر به تولید گرما و خنثی سازی عایق شود. این امر می تواند به یک فاجعه بزرگ منجر شود که منجر به از دست دادن قابل توجهی از اموال و زندگی انسان ها می گردد.

هنگامی که به فرد شوک الکتریکی وارد میشود یا جریان باقی مانده مدار از مقدار ثابت رفع می شود، رله ارت لیکیج می تواند جریان را در عرض ۰.۱ ثانیه به طور خودکار برای محافظت از ایمنی شخصی و جلوگیری از تجهیزات از گسل ناشی از جریان باقی بماند. با استفاده از این تابع، رله ارت لیکیج می تواند مدار را در برابر اضافه بار و اتصال کوتاه محافظت کند و یا می تواند برای غیرفعال کردن مدار در شرایط عادی استفاده شود

برنامه های کاربردی:

۱. پانل ها و سوئیچ های کنترل موتور. رله ارت لیکیج همراه با CBCT قادر به نظارت بر هادی های منبع می تواند به طور جداگانه در داخل محدوده تابلو نصب شود..

ویژگی های ELR از قبیل تست / تنظیم مجدد، خروجی زنگ و دیجیتال مداوم برای مقدار فعلی باقی مانده برای برنامه های کاربردی صنعتی مناسب تر است.

ELR همراه با انتشار شانت MCCB در برنامه های موتور استفاده می شود. نشت جریان از بدنه موتور به زمین موجب می شود CBCT بتواند جریان نشتی زمین را حس کند و از این رو حفاظت از کارکنانی را که در مجاورت نزدیک هستند، فراهم می کند.

 

برای مشاهده انواع کلید فیوز های صنعتی اینجا کلیک کنید

× سلام چطور میتونم کمکتون کنم؟